Overslaan naar hoofdinhoud

Altijd een kloppende flow van je procedure.

Ontdek hoe onze geavanceerde workflowmanagement tools naadloos samenwerken met ons ticketsysteem om uw bedrijfsprocessen te stroomlijnen en efficiëntie te verhogen.

  • Intuïtieve gebruikersinterface
  • Gemakkelijk sjablonen bouwen
  • Verdeel taken over meerdere gebruikers en/of teams
  • Flexibel in te delen
  • Behoud overzicht

Workflowmanagement

Optimaliseer Teamwork met Neoforce Workflowmanagement

Complexe taken die meerdere stappen of medewerkers vereisen, zoals het onboarden van een nieuwe medewerker, kunnen een uitdaging zijn.

Neoforce’s workflowmanagement maakt deze processen eenvoudig en overzichtelijk. Creëer eenmalig een sjabloon en koppel deze aan een ticket. Dit genereert automatisch subtickets die naar de juiste teams en medewerkers worden gestuurd. Zo stroomlijn je bedrijfsprocessen en behoud je altijd het overzicht.

Altijd een kloppende procedure.

Doordat het workflowmanagement volledig integreert in het ticketsyteem zijn je behandelaars bekend met de manier van werken en handelen ze deze stappen op dezelfde eenvoudige manier af als hun andere tickets. Er hoeft dus geen extra uitleg voor gegeven te worden.

Je kunt er zelfs voor kiezen om het workflowmanagement volledig geautomatiseerd aan te laten maken door je klanten. Dit kan via een formulier op het klantenportaal getriggerd worden.

Klantenportaal

Vanaf het indienen een correcte workflow

Workflowprocessen kunnen efficiënt worden opgestart vanuit een formulier binnen Neoforce, zowel in het behandelaarsgedeelte als in het klantenportaal.

Wanneer een gebruiker een formulier invult, kunnen de antwoorden specifieke stappen in de workflow activeren of verbergen.

Dit wordt mogelijk gemaakt door conditionele logica binnen het formulier.
Bijvoorbeeld, als een nieuwe medewerker een laptop nodig heeft, kan dit aangegeven worden in het formulier. Indien aangevinkt, wordt automatisch een subticket voor de voorbereiding van de laptop aangemaakt.
Als er geen laptop nodig is, blijft dit subticket verborgen en wordt het niet geactiveerd, waardoor het proces gestroomlijnd blijft en alleen relevante acties worden ondernomen.

Dit zorgt voor een gepersonaliseerde workflow die is afgestemd op de specifieke behoeften en keuzes van de gebruiker.