Krijg grip op openstaande en afgeronde taken met de module tickets.

Met de gratis module ’tickets’, krijg je grip op alle openstaande en afgeronde taken of meldingen. Met tickets registreer je feitelijk werkorders. Dit kunnen incidenten, wijzigingen, log-items, supporttickets en meer zijn. Neoforce is flexibel is het indelen van je tickets. Zo kan jij gemakkelijk je bedrijf runnen en goede support leveren aan je klanten.

Lever ontzettend goede support aan je klanten en partners.

Ken je dat? Een klant belt je om iets op te lossen maar even later ben je weer vergeten wat er precies was?

Of welke klant het is geweest? Ander voorbeeld, je weet dat je een keer specifiek probleem op een bepaalde wijze hebt opgelost.. maar wat was de oplossing nou? Nog een ander voorbeeld, je klanten bellen en mailen, maar je mailbox loopt over. Je hebt geen overzicht meer..

Neoforce Ticketsysteem

Registreer alle klantvragen en -verzoeken als tickets in Neoforce!

Hiermee houd je overzicht. Je legt binnen het ticket (die automatisch een uniek volgnummer krijgt) gemakkelijk vast welke klant het was, wat de vraag is, welke prioriteit of urgentie het heeft, binnen welke categorie het past en wie het voor welke einddatum zou moeten oplossen.

Met behulp van de module tickets registreer je je tickets op de wijze die voor jou werkt. Jij bepaalt welke velden verplicht zijn, welke teams bepaalde tickets moeten oplossen, welke categorieën er zijn en op welke manier het ticket moet worden afgehandeld.

Krijg grip op openstaande en afgeronde taken met de module tickets.

Geef binnen het ticket aan wanneer deze zou moeten zijn afgerond en Neoforce waarschuwt je automatisch wanneer deze datum in de buurt komt.

Zo zorg je ervoor dat je je klanten niet teleurstelt met betrekking tot het op tijd afhandelen van hun vragen en verzoeken. Je kunt uiteraard je openstaande tickets gemakkelijk sorteren op basis van einddatum. Zo werk je altijd op een eerlijke en overzichtelijke wijze!

Is het ticket puur geregistreerd of zijn er ook al zaken uitgevoerd?

Met behulp van de status geef je (trommelgeroffel) de status aan. Je kunt zelf statussen definiëren en ook automatisch je klanten op de hoogte brengen bij een statuswijziging. Ook kun je in de beheerdersinstellingen aangeven welke status(sen) ervoor zorgen dat een ticket volledig is afgerond. Ook dan kun je automatisch weer de klant op de hoogte stellen. Scheelt jou natuurlijk weer werk in via e-mail op de hoogte brengen van alle voortgangsinformatie.

Met behulp van teams definieer je welke (groepen van) je medewerkers er zijn.

Dit kun je ook zien als afdelingen. De klantenservice zal hele andere verzoeken behandelen dan de financiële afdeling. De behandelaars binnen de teams zijn volledig zelf in te delen en een ticket kan (optioneel) behandeld worden door meerdere behandelaars.

Waar heeft het ticket mee te maken?

Is het iets met betrekking tot bijvoorbeeld huisvesting of meer iets dat gerelateerd is aan één van je producten? Deel je tickets gemakkelijk in binnen zelf in te stellen categorieën en subcategorieën.

Je tickets zijn daarnaast in te delen in (zelf te definiëren) typen.

Dat betekent dat je bijvoorbeeld kunt aangeven of een ticket een ‘incident’, ‘wijziging’ (ITSM/FMIS) een ‘supportvraag’ of iets anders is. Wij leveren je een standaardset mee, maar jij kunt die helemaal naar wens aanpassen. Wil je dat een bepaald oplosteam een bepaald type ticket niet kan of mag behandelen? Geen probleem, ook dat kun je gewoon instellen. Dit betekent dus dat je Neoforce ook gemakkelijk als ITSM-tool kunt inzetten waarbij je nog steeds volledig vrij bent in de mate van de ITIL implementatie.

Maak je daarnaast ook gebruik van de module applicatie-management of datasets?

Dan is het zeer handig om het betreffende asset / object te koppelen aan het ticket. Hiermee heb je altijd inzichtelijk welke tickets met betrekking tot dat specifieke dingetje zijn aangemaakt. Heeft die specifieke laptop bijvoorbeeld veel storingsmeldingen? Wellicht kan het dan beter zijn om de laptop te vervangen. Zijn er veel problemen met die ene auto? Misschien moet hij dan terug naar de dealer.

Echte selfservice met onze gebruikersportaal

Maak je daarnaast ook gebruik van de module portal? Dan biedt je je klanten op een zeer toegankelijke wijze inzicht in hun openstaande en afgeronde tickets. Verder kun je er handleidingen plaatsen en kun je formulieren publiceren waarmee je je klanten zeer gemakkelijk gerichte vragen voor allerlei standaardtickets kunt stellen. Hiermee zorg je ervoor dat je altijd gestructureerde tickets krijgt en het spaart daarnaast enorm veel tijd die je anders kwijt zou zijn aan het inboeken van tickets en het op-en-neer mailen omdat er informatie mist.

Je kunt een onbeperkt aantal formulieren, wiki-artikelen, pagina’s e.d. op de portal plaatsen. Daarnaast zijn de gebruikers die inloggen op de portal (lightaccount) helemaal gratis! Je betaalt dus niets om je klanten een inzichtelijke portal te bieden waar ze zelf zaken bij jou kunnen aanvragen en inzien!