Geef je klanten een onvergetelijke service-ervaring.

Met het klantenportaal kunnen je klanten gemakkelijk inloggen in een beveiligde omgeving. Hier kunnen zij de voortgang van hun tickets volgen, nieuwe tickets aanmelden en nog veel meer! Ook kun je binnen het klantenportaal handleidingen en meer handige informatie op basis van klant tonen.

Klantenportaal: Geef je klanten inzicht en tools.

Je klanten verdienen 24 uur per dag, 7 dagen per week, inzicht in al hun zaken en gegevens. Ook willen ze dingen zoals tickets en wiki-artikelen op ieder moment kunnen inzien of aanmaken. Bied hen die mogelijkheid met het volledig naar wens in te richten klantenportaal van Neoforce.
Het is op elk type apparaat te gebruiken en volledig te integreren binnen jouw huisstijl!

Richt het klantenportaal volledig en gemakkelijk naar wens en smaak in.

Het maakt niet uit hoe je je bedrijf runt en service biedt aan je klanten. Met het klantenportaal van Neoforce ondersteun je, en geef je de tools om te werken in de stijl die bij jouw bedrijf past. Richt het volledig in hoe jij dat wilt en hoe het voor jou overzichtelijk en efficiënt werkt.

Met het klantenportaal geef je klanten de tools om zichzelf te helpen.

Stel gerichte vragen, maak wiki-artikelen, publiceer gericht content of voer automatische taken uit op je IT-infrastructuur. Je klanten willen zelf hun problemen oplossen, zonder dat er perse een ticket moet worden aangemaakt. Met het klantenportaal van Neoforce geef je ze deze kans

Dubbele voordelen
Als je klanten zelf hun problemen oplossen, werkt dit twee kanten op. Je klanten zijn supersnel geholpen en je verlaagt de werkdruk aan jouw kant. Dat is nog eens efficiënt!

Snelle en probleemloze intake van klantverzoeken en vragen dankzij het klantenportaal.

Door gerichte vragen te stellen help je je klanten sneller en zorg je ervoor dat de tickets altijd compleet zijn. Dankzij het klantenportaal hoef je ze dus niet meer terug te bellen omdat je gegevens mist.

Onbeperkt formulieren en vragen
Met Neoforce kun je een onbeperkt aantal formulieren en vragen maken. Creëer afhankelijkheden tussen vragen en stel ze nog gerichter. Je kunt vragen op basis van, tekstvelden, meerkeuzevelden of selectievelden toevoegen.
Vanuit de instellingen van een formulier kun je er ook voor zorgen dat alleen specifieke klanten of personen het betreffende formulier kunnen gebruiken en invullen. Zo staat alle informatie die je nodig hebt meteen in het klantenportaal.

Houd je klanten gemakkelijk op de hoogte van de voortgang in het klantenportaal.

Je klanten kunnen op ieder moment dat het hen uitkomt, hun eigen (en eventueel gedeelde) tickets inzien via het klantenportaal. Hier vinden zij ook de optie om reacties te plaatsen of (indien ingeschakeld) het ticket af te melden of nieuwe tickets aan te maken.

Altijd op de hoogte met simpele feedback
Optioneel kun je ook feedback vragen over de afhandeling van je tickets. Zo blijf je altijd op de hoogte over je prestaties en de tevredenheid van je klanten. Klanten kunnen middels 5 sterren hun ervaring aangeven en dit eventueel toelichten middels een open vraag.