Overslaan naar hoofdinhoud
Releasenotes 2023

(NL) Releasenotes V23.05

In deze releasenotes van de maand mei 2023 vertellen we je over alle nieuwe features die we de afgelopen maand hebben toegevoegd aan Neoforce! Alle genoemde functionaliteiten en wijzigingen zijn vanaf woensdagavond 3 mei te gebruiken.

Wat hebben we toegevoegd?

  • Eindgebruikers kunnen met behulp van het klantenportaal hun tickets nu ook delen! Hierdoor kunnen ze hun collega’s op de hoogte houden. De personen waarmee gedeeld wordt, vinden het ticket dan ook terug op binnen hun eigen omgeving van het portaal.Het delen van tickets is mogelijk vanuit een al aangemaakt ticket, of tijdens het invullen van een formulier. De beheerder kan de functionaliteit in zijn geheel uitschakelen via de instellingen van de module tickets.
  • Je kunt nu automatisch de status van een ticket wijzigingen zodra je een e-mail naar de aanmelder stuurt. Je kunt dit per e-mailsjabloon instellen, zodat je dit heel specifiek naar wens kunt inrichten.
  • Je kunt nu ook tickets aan andere tickets koppelen. Net zoals personen en wiki-artikelen, doe je dit via het tabblad ‘Gekoppeld’.
  • Formulieren kunnen nu ook een ‘ruimte veld’ toevoegen. Hiermee kunnen je klanten direct een ruimte selecteren.
  • We hebben de velden ‘Sector’ en ‘Bedrijfsgrootte’ toegevoegd bij organisaties. Dit optionele veld is standaard uitgeschakeld.
  • Binnen alle e-mailacties kun je nu ook switchen naar een html-editor voor de opmaak van de e-mail.
  • De wiki heeft nu opties voor versiebeheer. Dit is echter standaard uitgeschakeld en dient ingeschakeld te worden om te gebruiken.
  • Je kunt nu ook ruimtes reserveren of verhuren via het klantenportaal.
  • Acties (beheer) tonen nu een overzicht van de laatste 30 resultaten van uitvoer. Hiermee kun je beter troubleshooten en heb je inzicht in wat Neoforce op de achtergrond of geautomatiseerd uitvoert.

Wat hebben we aangepast of opgelost?

  • Diverse kleine spelfouten en optimalisaties aan de gebruikersinterface.
  • Tabellen werden niet goed getoond binnen een ticket op het klantenportaal.
  • Bestanden die tijdens het aanmaken van bijvoorbeeld een ticket werden toegevoegd, werden niet getoond in het tabblad ‘Bestanden’.
  • Het was niet mogelijk om vanuit een ruimte alle gekoppelde datasets-schema’s te zien.

Naast deze punten hebben we een nog een hoop wijzigingen gepusht! Lees voor meer informatie het changelog binnen de applicatie.

Vragen of opmerkingen?
We horen graag je mening! Neem voor vragen of opmerkingen contact op met support.