Overslaan naar hoofdinhoud

Neoforce is hét beste osTicket alternatief: snelle en gebruiksvriendelijke servicedesk software.

Vraag demo aanBekijk prijzen

Wat is het verschil tussen Neoforce en osTicket?

Neoforce is meer dan servicedesk software, en 100% gericht op jouw onderneming.

Neoforce is volledig in te delen zoals je zelf wil, zodat het voor jou organisatie werkt! Elke maand wordt Neoforce geupdatet en wordt er goed geluisterd naar alle klantinput. Maandelijks verschijnen er releasenotes waarin je kan bekijken wat we hebben verbeterd en toegevoegd. Daarnaast zijn we ook te vinden in de GEMMA softwarecatalogus en staan we hoog aangeschreven bij verschillende (Nederlandse) overheidsinstellingen. Neoforce biedt persoonlijke Nederlandse en Engelse service, en ook daarom zijn we hét beste osTicket alternatief.

beste Topdesk alternatief
osTicket is gemaakt om zelf te hosten en te beheren.

Hierdoor ben je zelf volledig verantwoordelijk voor de hosting met servers en databases + het beheer van de software. Bij Neoforce kunnen we dit van je overnemen. Je bent deels zelf verantwoordelijk, maar we begeleiden je wel bij alle stappen, zodat je niet verdwaald. Daarom zijn wij hét beste osTicket alternatief.

En dít is het echte verschil tussen Neoforce en osTicket:

Neoforce

Incident management

Changemanagement

Asset management

SLA management

Rapportages / API

Nederlandse support

Taggen van collega's

Klantinput wordt verwerkt

Databehoud binnen Nederland

Koppeling met Nederlandse pakketten

To-do lists

Vaste, lage prijs per maand

Automatische facturatie

Web & App

osTicket

Incident management

Changemanagement

Asset management

SLA management

Rapportages / API

Nederlandse support

Taggen van collega’s

Klantinput wordt verwerkt

Databehoud binnen Nederland

Koppeling met Nederlandse pakketten

To-do lists

Vaste, lage prijs per maand

Automatische facturatie

Web & App